Niezależne forum mieszkańców Kwidzyna i nie tylko :-)

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, o 11:25 

Cytuj:
Albo żartujesz, albo ja zgłupiałem do reszty. :???:

oj przepraszam nie doczytałam dobrze pkt.1 to juz po fakcie a szkoda
ale czy to nie jest tak że powinno się najpierw sprawdzić co tam dokładnie jest i czy warte wpisania? Nie znam się ale w urzędzie chyba powinien być ktoś od tych spraw.
I dlatego ta nasza "powiatowa" turystyka tak kuleje- to moje zdanie
wszystkie jakie znam miasta Polski zabiegają o takie wpisy by turystykę bardziej rozwijać bo jak coś jest atrakcyjnego to i przyjadą turyści tak? I tu zostawią część swoich dochodów a z turystyki wiele b malutkich miejscowości polskich żyje i żyć będzie bo ludzie wiedzą co robią i wydaje mi sie , może się mylę, ale w urzędzie w "departamencie"-czy jak to tam się nazywa powinni być ludzie, którzy cały powiat kwidzyński zbadali badają i badać będą pod względem atrakcyjności turystycznej powiatu. Byłam ongiś na "prelekcji" PART w Kwidzynie i PART albo POT -juz nie pamiętam, zaproponował m.in. stworzenie piramid w Kwidzynie- jako atrakcję regionu- po prostu wstyd!!!!! Wszyscy wyszli oburzeni -ci którym zależało i zależy na prawdziwym pokazaniu walorów przyrodniczo-kulturowych naszego powiatu. A PART (POT) wyjechał do Warszawki- nie chciejcie wiedzieć ile za to wzięli
I co w tej sprawie zrobił kwidzyński LOT - to przecież eksperci i opiekunowie naszej powiatowej turystyki , jakoś ich stronka ciągle ta sama- nie żywa, bez emocji i ludzkich wrażeń, kompetencji, nie dająca nic- (moim zdaniem)co mogło by się pisać do -spędzania czasu wolnego
= turystyka , a szkoda.

Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2007, o 12:02 przez Lena, łącznie edytowano 7 razy

Zobacz profil Wyślij e-mail  

Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, o 15:45 

Lena napisał(a):